Son Gönderiler

Gönderen : Ensar Tarih : 29 Aralık 2013 Pazar



Titan oldum, kocaman oldum. Kayaları bile yerinden kaldırdım... Gördün mü Armin, gördün mü?

Shingeki no Kyojin bittikten sonra "2. sezon gelecek mi yoksa gelmeyecek mi?" diye sosyal ağlarda olsun, forumlarda olsun bayağı dedikodular dolaştı, tartışmalar yaşandı. Açıkçası ben bunları geri planda takip etmeyi daha doğru buldum ve öyle yaptım. 

Heh ne anlatacaktım ben... Sanırım anime çıkmadan 1 sene önceydi. Facebook'ta anime sayfalarını takip ederken bir linke rastladım ve içimdeki dayanılmaz merak sonucu tıkladım. Yarım yamalak ingilizcem ile yeni bir animeden bahsettiğini anladım. Sanırım yönetmeni Death Note'un yönetmeni ile aynı kişi olacaktı. Haliyle biraz merakladım. Ve yazının sonunda birde tanıtım video görünce sevinçten uçacak gibi oldum. İzleyeyim dedim. O kısa video bittiğinde gerçekten uçacak gibiydim. Güzel bir anime bulduğumu düşünüp hemen arkadaşlarımla paylaşayım dedim. Tabii ilgi gösterende oldu, hmm diyerek geçende. Ve gün geldi çattı ilk bölüm yayınlandı. O tanıtım filmini izlediğim günden beri içimdeki o istek dahada artmıştı ve  anime bana göre muhteşem bir giriş yapmıştı. 

İnsanlar ile Titanlar arasındaki sır dolu mücadeleyi yansıtan Shingeki no Kyojin hem işleniş olsun hemde görsellik açısından beni kendine bağlamıştı. Karakterlerin iç dünyasına kadar inebildiğimiz anime açıkçası bize her şeyi vermişti ve izleyiciyide kendi dünyasına çekiyordu. Final verdiğinde ise arkasında gerçekten fazlasıyla hayran bırakmıştı. Belki bir çoğumuz twitterda, facebookta profillerimizi Shingeki no Kyojin ile alakalı görsellerle süslemiştik. 

İzlemeyen her arkadaşa tekrar tekrar önerebileceğim bir seridir. 

{ 1 yorum... read them below or add one }

// Copyright © ExheptaN //Anime-Note//Powered by Blogger // Designed by Johanes Djogan //